Email marketing


In het tijdperk voor internet gingen (potentiële) klanten nog fysiek op pad om zich te oriënteren. Deze oriëntatie fase speelt zich nu grotendeels online en dus buiten bereik af. Hoe kun je als ondernemer je tóch mengen in deze oriëntatie fase?
Door het opzetten van een email marketing campagne en hierin duidelijk rekening te houden met elke fase van oriëntatie kun je als ondernemer ‘invloed’ uitoefenen. De inzet van een eigen digitale nieuwsbrief kan een goed medium zijn om een band op te bouwen en te onderhouden met (potentiële) klanten. Je brengt als het ware jouw bedrijf cq winkel bij de lezer thuis. Door middel van doordacht geschreven teksten kun je lezers verleiden tot doorklikken en laten ingaan op het aanbod (conversie).


In de praktijk

  • Opstellen van een email marketing plan;
  • Opmaken basis template nieuwsbrief  in huisstijl;
  • Teksten en afbeeldingen samenstellen/maken;
  • Doorkoppeling/links maken naar website;
  • Versturen mbv online programma (MailChimp);
  • Uitbouwen nieuwsbrief adressenbestand door acties op social media/website/aanmelding via de winkel/verhuur.




Over Buro Buzz

Al 20 jaar is Jannette van Dijk actief op het gebied van marketing en communicatie. Begin 2016 ging zij van start met Buro Buzz om zo ondernemers van dienst te zijn op het gebied van (online) marketing, websitebeheer en web-optimalisatie. Maar ook voor het samenstellen van teksten en nieuwsbrieven draait zij haar hand niet om.

Buro Buzz zorgt voor de juiste buzzzz.

Contact

  • Telefoon:
    +31(0)6-39501249

  • Email:
    info@burobuzz.nl

  • Adres:
  • Buro Buzz
    Breukkruid 11
    3903 GP Veenendaal